WIX ADVANCED SEO

Naas de WIX SEO WIZARD bied WIX de mogelijkheid om dieper in te gaan op de SEO. Dit noemen wij ADVANCED SEO.

Waar de WIX SEO WIZARD voorzien is van goede uitleg en welk zelfs voorzien zijn van korte filmpjes hoe dit is in te stellen wordt er niets verteld over de zogenoemde ADVANCED SEO.  WIX geeft zelf ook aan dit door WIX experts in te laten stellen.

Ook Project-77 adviseert om dit zonder kennis niet zelf te gaan proberen in te stellen. Kleine fouten kunnen grote gevolgen hebben tot de vindbaarheid van je WIX website in GOOGLE.

HEADERS

Geregeld komt GOOGLE langs om je website te crawlen. Met andere woorden google LEEST je website.

Doordat zichtbare tekst op je website gezien wordt als KEYWORDS is het dus belangrijk dat GOOGLE je website goed kan lezen.

Een verkeerde HEADER indeling zorgt er dus voor dat GOOGLE je website niet kan lezen of niet goedleest waardoor de kracht van je teksten verloren gaat. Binnen de ADVANCED SEO controleren we je teksten op deze indeling en passen dit waar nodig aan.

Dit gaat vooral om de H1,H2 en H3 headers. H4, H5 en H6 zijn een stuk minder van belang voor je SEO.

JSON-LD CODE

De JSON-LD of STRUCTURE DATA MARK UP is een code welk wordt toegevoegd in de ADVANCED SEO. Deze code zorgt voor een specifieke weergave in GOOGLE. Deze opties worden dan extra duidelijk gemaakt in de GOOGLE weergave. 

Dit kan zijn:

MENU weergave (zie voorbeeld)

EVENT. 

FAQ. 

VACTURE

OPENINGSTIJDEN

PERSOON

PRODUCT

RECEPT

JSON LD MENU CODE
wix pijl

MENU WEERGAVE DOOR JSONLD CODE

COSTUM META TAG

Door middel van een COSTUM META TAG kunnen wij 10 woorden welk op een pagina geschreven zijn extra onder de aandacht brengen. Dit was tot een jaar geleden een van de belangrijkste SEO instellingen die gedaan kon worden. Google heeft dit vorig jaar aangepast.

CANONICAL

Als eerst een waarschuwing! Verander hier niets zonder kennis!

In de CANONICAL kan met een SLUG aanpassen of te wel de URL. Dit kan worden gedaan omdat een website door verkeerd design een verkeer de SLUG kan hebben. Een voorbeeld van een verkeerde slug is. www.project-77.be/kopie-van-pagina.

De SLUG van het URL voorbeeld is in het blauw. 

Indien er geen redirect wordt aangemaakt als de CONONICAL wordt aangepast zal er een 301 melding komen als men deze pagina bezoekt.

MEERTALIG

Je WIXwebsite bevat meerdere talen? Dit betekend dat op sommige punten je SEO ingesteld moet worden in iedere aanwezige taal. .

WIX stelt automatisch je HEFRTAG in. Hierdoor krijgt de bezoeker uit een ander land de taal te zien welk op je website is ingesteld.

Let op dat je bij meertaligheid apart je WIX formulieren aanpast.

404 pagina

Een 404 pagina wordt toegevoegd aan uw website zodat niet werkende zoekresultaten in google toch naar uw website linkt.

Niet werkende resultaten in google ontstaan doordat website pagina's niet meer bestaan. Een goed voorbeeld hiervan is een pagina welk de bezoekregels omtrent COVID was. Nu alle regels omtrent COVID versoepelen worden pagina's van websites verwijderd. Echter de resultaten in google blijven zichtbaar. Indien een website niet van een 404 pagina is voorzien zullen bezoekers in google uitkomen om een 301 pagina met de melding dat deze pagina niet beschikbaar is.

 

404-pagina bevat een korte alinea waarin de reden voor dit antwoord wordt beschreven en een knop waarmee bezoekers van uw site naar de startpagina van uw site worden geleid. 

Een 404 pagina linkt dus vanuit google naar de website terwijl een 301 alleen de melding geeft dat de pagina niet beschikbaar is.

UW WIX SEO WIZARD AL INGESTELD?

Voor slechts 69 euro stellen wij uw WIX Advanced SEO in.

Wij kunnen geen garanties geven over een positie in google

SEO MET SEMRUSH

Websites met veel concurrentie en hierdoor niet of slecht vindbaar in google?

Met behulp van SEMRUSH gaan we 6 maanden lang met de SEO van uw WIX website aan de slag.

Deze periode analyseren, verbeteren, adviseren en controleren we de SEO van A tot Z. Hierin gaan we niet alleen aan de slag met de SEO van uw WIX WEBSITE maar bekijken we ook de SEO van uw concurrentie.

Op welke Keywords word de concurrent gevonden. Waar komen de bezoekers vandaan bij uw concurrent? Is dit bijvoorbeeld via social media of door middel van SEA (advertenties) en we kunnen zelfs zien wat het gemiddelde budget per maand is wat hieraan wordt uitgegeven en met welke zoekopdrachten uw concurrent adverteert.

Kosten voor de periode van 6 maanden bedraagt eenmalig 600 euro. Wij geven geen garanties op een positie in google maar onze klanten welk gebruik maken van dit aanbod zijn zeer tevreden met de resultaten. (1ste pagina google)